Na zlepšenie našich služieb používame cookies . Ďalším prezeraním tohoto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.

Ako nakupovať

V internetovom obchode www.nanoprom.sk môžete nakupovať ako:

Výhody registrácie

Ak sa zaregistrujete, získavate tým:

  • prístup k histórii objednávok,
  • pohodlný nákup ďalšieho tovaru (nemusíte opakovane vypĺňať objednávkový formulár, fakturačnú adresu prípadne adresu doručenia),
  • možnosť pridávať si vami vybrané tovary do sekcie „moje obľúbené“

Ako nakupovať

1. Vyberte si žiadaný tovar.

2. Ak máte o produkt záujem, zadajte počet kusov, prípadne veľkosť a farbu a kliknite na tlačidlo "Vložiť do košíka". Takýmto spôsobom môžete vyberať a pridávať do nákupného košíka ďalšie produkty.

3. Ak chcete ukončiť nakupovanie, kliknite na ikonu nákupného košíka v pravom hornom rohu nad navigačným menu, alebo na ikony „KOŠÍK“ a „POKLADŇA“ v pravo pod ním . Získate prístup k obsahu nákupného košíka, v ktorom môžete dodatočne odoberať alebo meniť počet produktov. Vykonané zmeny sa ihneď prejavia v počte kusov a vo výslednej sume. Ak ste obdržali zľavovú poukážku, alebo poukážku na nákup, uplatníte ju vpísaním jej kódu do editovateľného pola „POUKÁŽKY“. Ak ste s výberom spokojní, kliknite na tlačidlo "Ďalej".

4. Na stránke s prihlásením sa môžete rozhodnúť, či si:

  • vytvoríte nový účet, ktorým získate niekoľko výhod menovaných vyššie. V prípade, že si vyberiete vytvorenie nového účtu, vyplňte vašu e-mailovú adresu a vyberte „Vytvoriť nový účet“. Následne vyplňte Osobné údaje, Adresu a ďalšie položky označené červenou hviezdičkou ako povinné. V prípade, že zastupujete firmu, vyplňte údaje o firme a ďaňové identifikátory. Ak nebudete mať polia vyplnené korektne, systém vám ukáže a pomenuje chybu, ktorú je potrebné odstrániť.
  • zrealizujete svoju objednávku bez registrácie. V prípade, že si vyberiete nákup bez registrácie, vyplňte osobné údaje a doručovaciu adresu v príslušných poliach. Pokiaľ je doručovacia adresa iná ako fakturačná, v ďalšom kroku objednávky môžete pridať novú adresu a určiť ktorá adresa bude fakturačná a ktorá doručovacia.
  • prihlásenie sa do systému pre už zaregistrovaných zákazníkov.

5. Ďalší krok je overenie zadanej doručovacej adresy, prípadne fakturačnej adresy ak sa nezhoduje s doručovacou adresou. V tomto kroku môžete aj upraviť adresy v prípade, že ste niečo vyplnili zle. Pokiaľ nakupujete ako firma, môžete zadať svoje IČ DPH/DIČ a IČO po kliknutí na „Aktualizovať“ adresu. Pokiaľ si želáte pridať poznámku k objednávke, napíšte ju prosím do políčka pod adresami. Pokračujte kliknutím na tlačidlo „Ďalej“.

6. Zvoľte spôsob doručenia (Slovenská pošta, Kuriér slovenskej pošty, Zásielkovňa alebo Osobný odber). Na pravej strane príslušného spôsobu doručenia je uvedená jeho cena. V prípade doručenia Zásielkovňou, nezabudnite prosím vybrať odberné miesto. Pokračujte kliknutím na tlačidlo „Ďalej“ po tom, ako ste potvrdili, že súhlasíte s obchodnými podmienkami.

7. Na poslednej stránke Platba si môžete skontrolovať objednávku a vybrať spôsob platby za tovar. Môžete zvoliť platbu cez Internetbanking, TrustPay účet, Platobnou kartou, Paypal účet, na Dobierku alebo prevodom na účet. Bližšie informácie k jednotlivým spôsobom platbý nájdete v sekcií Možnosti platby. Pokračujte zvolením spôsobu platby.

8. Objednávku potvrdíte kliknutím na tlačidlo „POTVRDIŤ OBJEDNÁVKU“. V prípade, že chcete zmeniť vybraný spôsob platby kliknite na tlačidlo „INÉ PLATOBNÉ METÓDY“.

9. Po odoslaní a spracovaní objednávky bude na váš e-mail obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky prevádzkovateľom; na uvedenú e-mailovú adresu vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom vašej objednávky.

10. Váš tovar vám bude doručený na základe dodacej lehoty.

Odpovede na vaše ďalšie otázky ohľadom nákupu nájdete v rubrike Obchodné podmienky, Spôsoby doručenia, Možnosti platby a Reklamačný poriadok. V prípade ďalších otázok nás kontaktujte e-mailom, alebo telefonicky na kontakty uvedené v sekcií Kontakt.